====== Wprowadzenie do programowania na Androida ====== ====== Aktywnosci i podstawy GUI ====== - Pobierz projekt prostego quizu z repozytorium: https://sbobek@bitbucket.org/sbobek/aml_intro_studio - Dodaj do projektu przyciski "Następne" i "Poprzednie" umożliwiające przełączanie się pomiędzy pytaniami a następnie oprogramuj je. - Dodaj zmienną liczącą czas odpowiedzi na wszystkie pytania - Dodaj do projektu aktywność "Zakończ quiz" wyświetlającą jedynie guzik umożliwiający zakończenie Quizu. - Dodaj do projektu aktywność "Podsumowanie", która będzie wyświetlać wynik quizu i czas w jakim został on rozwiązany. ====== Cykl życia aktywności ====== * Zagwarantuj, że dane nie będą tracone podczas obracania ekranu aplikacji. * Zagwarantuj odpowiednią nawigację pomiędzy oknami. Z okna wyświetlającego podsumowanie nie powinno dać się cofnąć do aktywności odpowiedzialnej za wyświetlanie pytań. Poniżej przedstawiony został flow aplikacji: {{:pl:dydaktyka:aml:quiz-flow.png?900|}} ====== Usługi ====== - Pobranie usługi GPS tracker z repozytorium: https://sbobek@bitbucket.org/sbobek/aml_gpstracker - Zmodyfikowanie jej w taki sposób aby w zależności od lokalizacji zmieniała profil użytkownika (wyciszała telefon/tablet jeśli jestem w obrębie AGH): - **Uwaga!** Aby umożliwić modyfikowanie dźwięku konieczne będzie dodanie odpowiednich wpisów //// w //AndroidManifest.xml// - **Uwaga!** Aby zmienić profil dźwiękowy można użyć np. takiego kodu:AudioManager audioManager = (AudioManager)context.getSystemService(Context.AUDIO_SERVICE); audioManager.setRingerMode(AudioManager.RINGER_MODE_VIBRATE); - **Uwaga!** Obszar "na AGH" odpowiada mniej więcej następującemu obszarowi GPS (http://www.openstreetmap.org/#map=17/50.06603/19.91792): {{:pl:dydaktyka:aml:map.png|}}