Spis treści

AI Games

2017/2018

Ćwiczenia

Ćwiczenia #7 - SI w grach

Literatura (do wglądu tylko w trakcie ćwiczeń! potem linki wygasną)

Ćwiczenia #6 - Unity - level design

Ćwiczenia #5 - Game Design Patterns

Ćwiczenia #4 - Unity 2D/3D

Ćwiczenia #3 - Gry w perspektywie komunikacyjnej - analiza Bioshocka i tekstu Gallowaya

Ćwiczenia #2 - Silniki gry

- Co potrzebujemy do zrobienia gry?

  1. Czym zajmuje się silnik gry? Architektura silnika gry

- Brainstorming w grupach

  1. Techniczne wymagania względem silnika gier w kontekście różnych gatunków gier
  2. Przegląd dostępnych silników
  3. Unity:
  4. Game Maker Studio:

Ćwiczenia #1: 28.02.2018. - Wstęp

  1. Wprowadzenie: przykładowe gry planszowe - krótka sesja grania
  2. Dyskusja: mechaniki i estetyki gier, gatunki gier, modowanie

Poprzednio

1) Gry, zabawa, growość granie

Bibliografia:

2) Anatomia gry

Bibliografia:

3) Mechaniki

Bibliografia:

Prezentacje i wzorce overview.ppt framework.ppt gamedesignpatterns.pdf

Zadanie domowe