Ćwiczenie to jest częścią większego zadania, które będzie polegać na zaprojektowaniu szablonów kilku rodzajów klas pojemnikowych z wykorzystaniem mechanizmu dziedziczenia oraz iteratora dla tych klas.
Ćwiczenie 6. polegać będzie na zaprojektowaniu szablonu pojemnika typu drzewo.
aghInclude.h
poprzez który włączane są wszystkie niezbędne pliki.aghTree
, która będzie reprezentować binarne drzewo przeszukiwań (BST) - porównaj drzewo AVL, drzewo czerwono-czarne.aghTree
dziedziczy klasę abstrakcyjną opisaną w ćwiczeniu 3 w sposób publiczny.aghVector
, aghSlist
, aghDlist
). Ze względu na ustalony sposób wstawiania elementów do drzewa, implementacja następujących metod jest nieco inna:insert
- parametr określający miejsce wstawienia elementu będzie w tej klasie ignorowany.replace
- usuwa (określony jako parametr metody) element a następnie wstawia nową wartość. Wstawianie odbywa się w typowy dla tego rodzaju drzewa sposób.aghException
.