Both sides previous revision
Poprzednia wersja
Nowa wersja
|
Poprzednia wersja
|
pl:plnxt:start [2009/02/21 17:33] holownia |
pl:plnxt:start [2019/06/27 15:50] (aktualna) |
* [[pl:mindstorms:interfejs|Opis najbardziej przydatnych elementów interfejsu jednostki centralnej.]] | * [[pl:mindstorms:interfejs|Opis najbardziej przydatnych elementów interfejsu jednostki centralnej.]] |
| |
Powyższe materiały są częścią serwisu [[pl:mindstorms|Laboratorium AGH - LEGO Mindstorms]]. | Powyższe materiały są częścią serwisu [[pl:mindstorms:start|Laboratorium AGH - LEGO Mindstorms]]. |
| |
====== Dokumentacja ====== | ====== Dokumentacja ====== |
====== Download ====== | ====== Download ====== |
===== Release M0 ===== | ===== Release M0 ===== |
Pobierz {{:plnxt:plnxt-m0.tar.gz|PlNXT-M0}} | //20.02.2009//: Pobierz {{:plnxt:plnxt-m0.tar.gz|PlNXT-M0}} |
| |
| ===== Release M3 ===== |
| //09.05.2010//: Pobierz {{:plnxt:plnxt-m3.1.tar.gz|PlNXT-M3.1}} |
| |
====== Konfiguracja ====== | ====== Konfiguracja ====== |
| |
====== Strony pokrewne ====== | ====== Strony pokrewne ====== |
| Patrz [[pl:mindstorms:linki]] (część serwisu [[pl:mindstorms:start|Laboratorium AGH - LEGO Mindstorms]]). |
| |
====== Licencja ====== | ====== Licencja ====== |
| |
| |
====== Prace rozwojowe ====== | ====== Prace rozwojowe ====== |
Dla [[plnxtdev:start|deweloperów]]. | Dla [[mindstorms:plnxt:plnxtdev:start|deweloperów]]. |
| |
====== Aktualności/problemy ====== | ====== Aktualności/problemy ====== |
| |
* **14 stycznia 2009** -- PLNXT zostało użyte podczas zajęć ze studentami. Liczymy na uzyskanie opinii, które pomogą usunąć błędy. Wcześniej trwały prace nad modułem warstwy komunikacyjnej z wykorzystaniem połączenia szeregowego, opartego bezpośrednio na protokole LEGO. Protokół ten daje większe możliwości, niż używane wcześniej moduły icommand i sockets. Pozwala m.in. synchronizować pracę silników. Wyższa warstwa została przekształcona tak, żeby wykorzystać w pełni to, co daje nam protokół LEGO. Należy ją jeszcze wtórnie przystosować do użycia modułów warstwy komunikacyjnej, niezapewniających synchronizacji, jak również same te moduły. W tym momencie możliwe jest użycie tylko modułu serial jako warstwy komunikacyjnej. | * **14 stycznia 2009** -- PLNXT zostało użyte podczas zajęć ze studentami. Liczymy na uzyskanie opinii, które pomogą usunąć błędy. Wcześniej trwały prace nad modułem warstwy komunikacyjnej z wykorzystaniem połączenia szeregowego, opartego bezpośrednio na protokole LEGO. Protokół ten daje większe możliwości, niż używane wcześniej moduły icommand i sockets. Pozwala m.in. synchronizować pracę silników. Wyższa warstwa została przekształcona tak, żeby wykorzystać w pełni to, co daje nam protokół LEGO. Należy ją jeszcze wtórnie przystosować do użycia modułów warstwy komunikacyjnej, niezapewniających synchronizacji, jak również same te moduły. W tym momencie możliwe jest użycie tylko modułu serial jako warstwy komunikacyjnej. |