Różnice

Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.

Odnośnik do tego porównania

pl:dydaktyka:games:start [2014/04/07 08:57]
jargasinski
pl:dydaktyka:games:start [2019/06/27 15:50]
Linia 1: Linia 1:
-====== AI Games ====== 
- 
- 
- 
-==== 1) Gry, zabawa, growość granie ==== 
- 
-**Bibliografia:​** 
-Filiciak „Światy z pikseli” : szczególnie teksty Juula „Gra, gracz, świat”, Frasca „Ludolodzy też kochają opowiadania”,​ Bartle „Gracze, którzy pasują do MUD-ów” 
- 
- 
- 
-==== 2) Anatomia gry ==== 
- 
-**Bibliografia:​** 
-Dovey, Kennedy „Kultura gier komputerowych” 
-Aarseth, „Wywrotowa gra i gracz implikowany” (artykuł) : [[http://​www.kulturaihistoria.umcs.lublin.pl/​archives/​884]] 
- 
- 
- 
-==== 3) Mechaniki ==== 
-  
-**Bibliografia:​** 
-Sicart, „Defining Game Mechanics” (artykuł) : [[http://​gamestudies.org/​0802/​articles/​sicart]] 
-Holopainen, Bjork, „Game Design Patterns” 
-Wzorce: [[http://​gdp2.tii.se/​index.php/​Category:​Patterns]] 
- 
- 
-**Prezentacje i wzorce** 
-{{:​pl:​dydaktyka:​games:​overview.ppt|}} 
-{{:​pl:​dydaktyka:​games:​framework.ppt|}} 
-{{:​pl:​dydaktyka:​games:​gamedesignpatterns.pdf|}} 
- 
- 
-**Zadanie domowe** 
-  * proszę zebrać się w grupy 
-  * proszę przejrzeć wzorce z pliku pdf oraz linku z bibliografii 
-  * proszę zastanowić się nad wstępną koncepcją gry (wychodzimy od mechaniki) 
- 
- 
- 
- 
  
pl/dydaktyka/games/start.txt · ostatnio zmienione: 2019/06/27 15:50 (edycja zewnętrzna)
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0