Różnice

Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.

Odnośnik do tego porównania

Both sides previous revision Poprzednia wersja
Nowa wersja
Poprzednia wersja
pl:dydaktyka:jimp2:2015:labs:dziedziczenie [2015/03/30 14:39]
kkutt [Ćwiczenia]
pl:dydaktyka:jimp2:2015:labs:dziedziczenie [2019/06/27 15:50] (aktualna)
Linia 299: Linia 299:
  
 ====== Ćwiczenia ====== ====== Ćwiczenia ======
 +<WRAP center round important 60%>
 +**UWAGA**\\
 +Przesyłając rozwiązania zadań mailowo należy zamieścić (w formie komentarza w kodzie lub w treści maila) odpowiedzi na problemy postawione w zadaniach 2-4 **wraz z uzasadnieniami**. Zadanie bez właściwego uzasadnienia nie będzie zaliczone.
 +</​WRAP>​
 +
   - [1 plus] Przetestuj przykład z sekcji [[#​metody_skladowe|Metody składowe]]   - [1 plus] Przetestuj przykład z sekcji [[#​metody_skladowe|Metody składowe]]
   - **[1 punkt] Wykorzystując klasę [[.:​klasy1#​deklaracja_klasy|Punkt]],​ napisz klasę Punkt3D dziedziczącą po niej i implementującą dodatkowo metodę //double distance(Punkt3D)//​. W każdym z konstruktorów i destruktorów klas Punkt i Punkt3D wypisz na ekran jakąś wiadomość i zaobserwuj w jakiej kolejności wywołują się konstruktory i destruktory.**   - **[1 punkt] Wykorzystując klasę [[.:​klasy1#​deklaracja_klasy|Punkt]],​ napisz klasę Punkt3D dziedziczącą po niej i implementującą dodatkowo metodę //double distance(Punkt3D)//​. W każdym z konstruktorów i destruktorów klas Punkt i Punkt3D wypisz na ekran jakąś wiadomość i zaobserwuj w jakiej kolejności wywołują się konstruktory i destruktory.**
-  - **[1 punkt] Mając dwa obiekty, jeden klasy Punkt a drugi kalsy Punkt3D o nazwach //punkt2d// i //​punkt3d//,​ wywołaj punkt2d.distance(punkt3d). Co sie stało?**+  - **[1 punkt] Mając dwa obiekty, jeden klasy Punkt a drugi klasy Punkt3D o nazwach //punkt2d// i //​punkt3d//,​ wywołaj punkt2d.distance(punkt3d). Co sie stało?**
   - **[1 punkt] W klasie Punkt2D istnieje przeciążony operator wpisywania do strumienia ("<<"​). Co się stanie jeśli będziesz chciał wypisać obiekt klasy Punkt3D w następujący sposób:** <code cpp>​Punkt3D p3d(1,2,3);   - **[1 punkt] W klasie Punkt2D istnieje przeciążony operator wpisywania do strumienia ("<<"​). Co się stanie jeśli będziesz chciał wypisać obiekt klasy Punkt3D w następujący sposób:** <code cpp>​Punkt3D p3d(1,2,3);
 cout << p3d << endl;</​code>​ cout << p3d << endl;</​code>​
pl/dydaktyka/jimp2/2015/labs/dziedziczenie.1427719187.txt.gz · ostatnio zmienione: 2019/06/27 15:52 (edycja zewnętrzna)
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0