Both sides previous revision
Poprzednia wersja
Nowa wersja
|
Poprzednia wersja
|
pl:dydaktyka:jimp2:2017:labs:wprowadzenie [2017/02/25 13:15] kkutt |
pl:dydaktyka:jimp2:2017:labs:wprowadzenie [2019/06/27 15:50] (aktualna) |
| |
Uruchomienie zadania lab1_factorial_tests powinno zakończyć się jednak częściowym powodzeniem, tzn. część testów powinno przejść, a część nie. | Uruchomienie zadania lab1_factorial_tests powinno zakończyć się jednak częściowym powodzeniem, tzn. część testów powinno przejść, a część nie. |
{{ :letni:cpp2016:labs:unit-test.png?600 |}} | {{ unit-test.png?600 |}} |
Uzyskujemy informację, że z 16 testów wykonanych 12 zawiodło. Testy zostały zorganizowane w dwie grupy factorial_test i FactorialDataDriveTests, każdej z tych grup można się przyglądnąć osobno. | Uzyskujemy informację, że z 16 testów wykonanych 12 zawiodło. Testy zostały zorganizowane w dwie grupy factorial_test i FactorialDataDriveTests, każdej z tych grup można się przyglądnąć osobno. |
Wynik testu informuje nas, że na przykład uruchomienie factorial(5) powinno dać nam w rezultacie 120, ale otrzymany wynik to 0 :!: | Wynik testu informuje nas, że na przykład uruchomienie factorial(5) powinno dać nam w rezultacie 120, ale otrzymany wynik to 0 :!: |
return std::string(reversed_characters)</code> | return std::string(reversed_characters)</code> |
* uruchomienie testów: ALT+SHIFT+F10 -> lab1_reverse_string_tests | * uruchomienie testów: ALT+SHIFT+F10 -> lab1_reverse_string_tests |
- [2 punkty] Napisz funkcję palindrom, sprawdzającą czy podany jako parametr napis jest palindromem. Funkcja powinna zwracać **//true//** gdy napis jest palindromem, a **//false//** gdy nie jest. \\ Napisz proste menu posiadające dwie opcje: //Wyjście// i //Sprawdź palindrom//. Po wybraniu //Sprawdź palindrom// program powinien poprosić o wpisanie słowa a następnie sprawdzić i wyświetlić na ekranie czy podane słowo jest palindromem. Po wybraniu //Wyjście// program powinien kończyć działanie. | - **[2 punkty]** Napisz funkcję palindrom, sprawdzającą czy podany jako parametr napis jest palindromem. Funkcja powinna zwracać **//true//** gdy napis jest palindromem, a **//false//** gdy nie jest. \\ Napisz proste menu posiadające dwie opcje: //Wyjście// i //Sprawdź palindrom//. Po wybraniu //Sprawdź palindrom// program powinien poprosić o wpisanie słowa a następnie sprawdzić i wyświetlić na ekranie czy podane słowo jest palindromem. Po wybraniu //Wyjście// program powinien kończyć działanie. |
* Moduł: **palindrome** | * Moduł: **palindrome** |
* Pliki z implementacją: **Palindrome.h/cpp** | * Pliki z implementacją: **Palindrome.h/cpp** |
* Sygnatura metody: <code cpp>void MultiplicationTable(int tab[][10]);</code> | * Sygnatura metody: <code cpp>void MultiplicationTable(int tab[][10]);</code> |
* uruchomienie testów: ALT+SHIFT+F10 -> lab1_multiplication_table_tests | * uruchomienie testów: ALT+SHIFT+F10 -> lab1_multiplication_table_tests |
- [3 plusy] [[http://projecteuler.net/index.php?section=problems&id=36|Palindromy liczbowe]] | - **[3 punkty]** [[http://projecteuler.net/index.php?section=problems&id=36|Palindromy liczbowe]] |
* Moduł: **doublebasepalindromes** | * Moduł: **doublebasepalindromes** |
* Pliki z implementacją: **DoubleBasePalindromes.h/cpp** | * Pliki z implementacją: **DoubleBasePalindromes.h/cpp** |
* Pliki nagłówkowe: <code cpp>#include <cstdint></code> | * Pliki nagłówkowe: <code cpp>#include <cstdint></code> |
* uruchomienie testów: ALT+SHIFT+F10 -> lab1_double_base_palindrome_tests | * uruchomienie testów: ALT+SHIFT+F10 -> lab1_double_base_palindrome_tests |
- **[3 punkty] Zadanie 4.24 do pobrania {{.:przypadek_skoczka.pdf|tutaj}}. Zadanie znajduje się w książce Arkana C%%++%%.** | |
| |