Różnice

Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.

Odnośnik do tego porównania

Both sides previous revision Poprzednia wersja
Nowa wersja
Poprzednia wersja
Nowa wersja Both sides next revision
pl:prolog:prolog_lab:reprezentacja_wiedzy [2015/03/31 16:20]
msl [Minecraft]
pl:prolog:prolog_lab:reprezentacja_wiedzy [2015/03/31 16:26]
msl [Minecraft]
Linia 349: Linia 349:
   - Przy pomocy predykatu ''​cuboid/​3''​ należy zamodelować złożony obiekt ze świata Minecraft, w naszym przypadku krowę. {{http://​i.ytimg.com/​vi/​u1bX8kEy0pg/​maxresdefault.jpg?​300|}}   - Przy pomocy predykatu ''​cuboid/​3''​ należy zamodelować złożony obiekt ze świata Minecraft, w naszym przypadku krowę. {{http://​i.ytimg.com/​vi/​u1bX8kEy0pg/​maxresdefault.jpg?​300|}}
   - Bazując na kodzie z ''​animation.pl''​ należy wprawić krowę w ruch sinusoidalny,​ imitujący [[https://​www.youtube.com/​watch?​v=QH2-TGUlwu4|kota z filmu]]   - Bazując na kodzie z ''​animation.pl''​ należy wprawić krowę w ruch sinusoidalny,​ imitujący [[https://​www.youtube.com/​watch?​v=QH2-TGUlwu4|kota z filmu]]
-  - [Dla odważnych] dodać do animacji dźwięk podobny do tego z [[https://​www.youtube.com/​watch?​v=QH2-TGUlwu4|filmu]]+  - [Dla odważnych] dodać do animacji ​[[https://​archive.org/​details/​nyannyannyan|dźwięk]] podobny do tego z [[https://​www.youtube.com/​watch?​v=QH2-TGUlwu4|filmu]] 
 + 
 +Pytania: 
 +  - Czy rozsądne jest rysowanie wszystkich klocków? Jak wykryć, które klocki są widoczne z perspektywy gracza? Pomocny może okazać się [[http://​et1337.com/​2015/​02/​18/​the-poor-mans-voxel-engine/#​|link]] 
 +  - Czy możliwe jest zrobienie w podobny sposób imitacji poniższego [[http://​goo.gl/​YroZm|filmu]]?​
  
 ==== Zaawansowana Mapa ==== ==== Zaawansowana Mapa ====
pl/prolog/prolog_lab/reprezentacja_wiedzy.txt · ostatnio zmienione: 2019/06/27 15:50 (edycja zewnętrzna)
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0