Różnice
Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.
Both sides previous revision
Poprzednia wersja
Nowa wersja
|
Poprzednia wersja
Nowa wersja
Both sides next revision
|
pl:prolog:prolog_lab:reprezentacja_wiedzy [2015/03/31 16:20] msl [Minecraft] |
pl:prolog:prolog_lab:reprezentacja_wiedzy [2015/03/31 16:26] msl [Minecraft] |
- Przy pomocy predykatu ''cuboid/3'' należy zamodelować złożony obiekt ze świata Minecraft, w naszym przypadku krowę. {{http://i.ytimg.com/vi/u1bX8kEy0pg/maxresdefault.jpg?300|}} | - Przy pomocy predykatu ''cuboid/3'' należy zamodelować złożony obiekt ze świata Minecraft, w naszym przypadku krowę. {{http://i.ytimg.com/vi/u1bX8kEy0pg/maxresdefault.jpg?300|}} |
- Bazując na kodzie z ''animation.pl'' należy wprawić krowę w ruch sinusoidalny, imitujący [[https://www.youtube.com/watch?v=QH2-TGUlwu4|kota z filmu]] | - Bazując na kodzie z ''animation.pl'' należy wprawić krowę w ruch sinusoidalny, imitujący [[https://www.youtube.com/watch?v=QH2-TGUlwu4|kota z filmu]] |
- [Dla odważnych] dodać do animacji dźwięk podobny do tego z [[https://www.youtube.com/watch?v=QH2-TGUlwu4|filmu]] | - [Dla odważnych] dodać do animacji [[https://archive.org/details/nyannyannyan|dźwięk]] podobny do tego z [[https://www.youtube.com/watch?v=QH2-TGUlwu4|filmu]] |
| |
| Pytania: |
| - Czy rozsądne jest rysowanie wszystkich klocków? Jak wykryć, które klocki są widoczne z perspektywy gracza? Pomocny może okazać się [[http://et1337.com/2015/02/18/the-poor-mans-voxel-engine/#|link]] |
| - Czy możliwe jest zrobienie w podobny sposób imitacji poniższego [[http://goo.gl/YroZm|filmu]]? |
| |
==== Zaawansowana Mapa ==== | ==== Zaawansowana Mapa ==== |