Różnice

Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.

Odnośnik do tego porównania

Both sides previous revision Poprzednia wersja
Nowa wersja Both sides next revision
pl:dydaktyka:jimp2:2016:part2:ex:ex3 [2016/05/02 23:40]
msl
pl:dydaktyka:jimp2:2016:part2:ex:ex3 [2016/05/02 23:41]
msl
Linia 37: Linia 37:
     * Inne konieczne metody i/lub operatory wedle uznania.     * Inne konieczne metody i/lub operatory wedle uznania.
   - W klasie **abstrakcyjnej** (**''​aghContainer''​**) definiujemy **wszystkie** możliwe do zdefiniowania metody. Zaoszczędzi to sporo czasu w kolejnych ćwiczeniach przy tworzeniu klas pochodnych. Metody których ciało **nie** może zostać zdefiniowane w klasie abstrakcyjnej to: **destruktor**,​ **''​remove''​**,​ **''​size''​**,​ **''​insert''​**,​ **''​at''​**. Pozostałem metody definiujemy przy pomocy wyżej wymienionych.   - W klasie **abstrakcyjnej** (**''​aghContainer''​**) definiujemy **wszystkie** możliwe do zdefiniowania metody. Zaoszczędzi to sporo czasu w kolejnych ćwiczeniach przy tworzeniu klas pochodnych. Metody których ciało **nie** może zostać zdefiniowane w klasie abstrakcyjnej to: **destruktor**,​ **''​remove''​**,​ **''​size''​**,​ **''​insert''​**,​ **''​at''​**. Pozostałem metody definiujemy przy pomocy wyżej wymienionych.
-  - Budujemy klasę **''​aghVector''​**,​ która będzie **dziedziczyć** powyższą klasę abstrakcyjną w sposób **publiczny**. Klasa powinna obsługiwać **wszystkie** powyższe metody. ​<WRAP center round tip 60%> +  - Budujemy klasę **''​aghVector''​**,​ która będzie **dziedziczyć** powyższą klasę abstrakcyjną w sposób **publiczny**. Klasa powinna obsługiwać **wszystkie** powyższe metody.
-Proszę stosować się do tzw. [[https://​en.wikipedia.org/​wiki/​Rule_of_three_%28C%2B%2B_programming%29|reguły trzech]] +
-</​WRAP>​+
  
   - Nie ma przymusu tworzenia metod czy też klas specjalizowanych.   - Nie ma przymusu tworzenia metod czy też klas specjalizowanych.
Linia 51: Linia 49:
 <WRAP center round tip 60%> <WRAP center round tip 60%>
 Plik ''​catch.h''​ jest to [[https://​github.com/​philsquared/​Catch|jedna z najlepszych bibliotek do pisania testów kodu w C++]]. Plik ''​ex3main.cpp''​ korzysta z niej do testowania dostarczonych implementacji. Plik ''​catch.h''​ jest to [[https://​github.com/​philsquared/​Catch|jedna z najlepszych bibliotek do pisania testów kodu w C++]]. Plik ''​ex3main.cpp''​ korzysta z niej do testowania dostarczonych implementacji.
 +</​WRAP>​
 +
 +<WRAP center round important 60%>
 +Podczas implementacji klasy ''​aghVector''​ proszę stosować się do, tzw. [[https://​en.wikipedia.org/​wiki/​Rule_of_three_%28C%2B%2B_programming%29|reguły trzech]]
 </​WRAP>​ </​WRAP>​
  
pl/dydaktyka/jimp2/2016/part2/ex/ex3.txt · ostatnio zmienione: 2019/06/27 15:50 (edycja zewnętrzna)
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0