To jest stara wersja strony!
Wykaz obecności i sprawozdań z PIW 2010
TERMIN: sprawozdania należy umieszczać w wiki do poniedziałku po zajęciach.
UWAGA: należy sygnalizować po zajęciach ew. niezgodności co do listy obecności.
Format:
| GG:MM | //Robot//; Nazwisko1,Nazwisko2,Nazwisko3; [[.:sprawozdania:piw2010MMDD-GGa]]; punkty; komentarz |
Przykład:
| 09:30 | //Agatka//; Hołownia,Furmańska,Nalepa; [[.:sprawozdania:piw20100421-09a]]; 0 |
Uwagi:
nazwę robota, od listy nazwisk, linku do spr i oceny oddzielamy średnikiem
litera w nazwie spr oznacza koleją grupę ćwiczeniową o danej godzinie: a,b,…e.
Sprawozdania
sprawozdania są pisane w wiki
konto dostępowe jest jedno dla wszystkich, piw10
, hasło podane na zajęciach
każdy zespół tworzy sprawozdanie na osobnej stronie, do której linki są w powyższym wykazie
-
sprawozdanie jest punktowane:
warunkiem uzyskania 4 pkt jest spełnienie każdego z poniższych:
dołączenie do sprawozdania spakowanych plików wykonanych na laboratorium (chyba, że w konkretnym ćwiczeniu zaznaczono inaczej),
dołączenie do sprawozdania zdjęć wykonanych robotowi w czasie interesujących ćwiczeń, zdjęcia o niewielkim rozmiarze w JPG, o niewielkiej objętości (50kB MAX!)
wszystkie powyższe pliki mają być uploadowane pojedynczo razem ze sprawozdaniami do przestrzeni pl:dydaktyka:piw:2010:sprawozdania:
tak aby były dostępne bezpośrednio ze strony sprawozdania!
-
konkretny opis ćwiczenia może modyfikować powyższą specyfikację!
TERMIN: sprawozdania należy umieszczać w wiki do poniedziałku po zajęciach.