Raport końcowy
1. Implementacja bazy danych
Baza danych została pomyślnie utworzona.
Pierwsze czynności podczas nowej instalacji należy wykonać ręcznie. Zaczynamy od uzupełnienia słowników danych i utworzeniu nowego użytkownika na prawach administratora (np. korzystając z pgAdmin). Korzystając z utworzonego konta logujemy się do systemu i dodajemy nowych użytkowników. System jest gotowy do pracy.
2. Zdefiniowanie dokumentów do przetwarzania i prezentacji danych
W aplikacji PRODUKCJA dokumenty, formularze i widoki są zrealizowane w jednym pakiecie. Zachowano jednolitą logikę i wygląd wszystkich elementów.
3. Zdefiniowanie panelu sterowania aplikacji
W aplikacji panel sterowania znajduje się po lewej stronie ekranu. Umieszczone na nim są przyciski łączące grupy podobnych opcji. Po naciśnięciu przycisku grupy wyświetla się lista dostępnych operacji. Dzięki grupowaniu uzyskaliśmy przejrzystość i czytelność interfejsu, gdyż na głównym ekranie wyświetlane są jedynie główne operacje, wyszukiwania i edycji.
4. Zdefiniowanie makropoleceń dla realizacji typowych operacji
Dzięki zastosowaniu polimorfizmu, te same kwerendy i połączone z nimi widoki są dostępne dla wszystkich klas użytkowników (np. 1.1.3 oraz 2.1 są realizowane przez te same funkcje). Wszędzie tam, gdzie podobna operacja mogła mieć miejsce, zostało to zastosowane. Dobrym wyjaśnieniem będzie plik Menu.xml znajdujący się w pakiecie com.AirERP.UI.
Wygląd aplikacji
Powrót do strony projektu