Różnice
Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.
|
|
pl:dydaktyka:aml:lab1 [2017/07/17 10:08] 127.0.0.1 edycja zewnętrzna |
pl:dydaktyka:aml:lab1 [2019/06/27 15:50] |
====== Wprowadzenie do programowania na Androida ====== | |
====== Aktywnosci i podstawy GUI ====== | |
- Pobierz projekt prostego quizu z repozytorium: https://sbobek@bitbucket.org/sbobek/aml_intro | |
- Dodaj do projektu przyciski "Następne" i "Poprzednie" umożliwiające przełączanie się pomiędzy pytaniami a następnie oprogramuj je. | |
- Dodaj zmienną liczącą czas odpowiedzi na wszystkie pytania | |
- Dodaj do projektu aktywność "Zakończ quiz" wyświetlającą jedynie guzik umożliwiający zakończenie Quizu. | |
- Dodaj do projektu aktywność "Podsumowanie", która będzie wyświetlać wynik quizu i czas w jakim został on rozwiązany. | |
| |
====== Cykl życia aktywności ====== | |
* Zagwarantuj, że dane nie będą tracone podczas obracania ekranu aplikacji. | |
* Zagwarantuj odpowiednią nawigację pomiędzy oknami. Z okna wyświetlającego podsumowanie nie powinno dać się cofnąć do aktywności odpowiedzialnej za wyświetlanie pytań. Poniżej przedstawiony został flow aplikacji: | |
{{:pl:dydaktyka:aml:quiz-flow.png?900|}} | |
| |
====== Usługi ====== | |
- Pobranie usługi GPS tracker z repozytorium: https://sbobek@bitbucket.org/sbobek/aml_gpstracker | |
- Zmodyfikowanie jej w taki sposób aby w zależności od lokalizacji zmieniała profil użytkownika (wyciszała telefon/tablet jeśli jestem w obrębie AGH): | |
- **Uwaga!** Aby umożliwić modyfikowanie dźwięku konieczne będzie dodanie odpowiednich wpisów //<permission>// w //AndroidManifest.xml// | |
- **Uwaga!** Aby zmienić profil dźwiękowy można użyć np. takiego kodu:<code java>AudioManager audioManager = (AudioManager)context.getSystemService(Context.AUDIO_SERVICE); | |
audioManager.setRingerMode(AudioManager.RINGER_MODE_VIBRATE);</code> | |
- **Uwaga!** Obszar "na AGH" odpowiada mniej więcej następującemu obszarowi GPS (http://www.openstreetmap.org/#map=17/50.06603/19.91792): | |
{{:pl:dydaktyka:aml:map.png|}} | |
| |
| |
| |