To jest stara wersja strony!


Wprowadzenie do programowania na Androida

Aktywnosci i podstawy GUI

  1. Pobierz projekt prostego quizu z repozytorium: https://sbobek@bitbucket.org/sbobek/aml_intro
  2. Dodaj do projektu przyciski „Następne” i „Poprzednie” umożliwiające przełączanie się pomiędzy pytaniami a następnie oprogramuj je.
  3. Dodaj zmienną liczącą czas odpowiedzi na wszystkie pytania
  4. Dodaj do projektu aktywność „Podsumowanie”, która będzie wyświetlać wynik quizu i czas w jakim został on rozwiązany.

Cykl życia aktywności

  • Zagwarantuj, że dane nie będą tracone podczas obracania ekranu aplikacji.
  • Zagwarantuj odpowiednią nawigację pomiędzy oknami. Z okna wyświetlającego podsumowanie nie powinno dać się cofnąć do aktywności odpowiedzialnej za wyświetlanie pytań.

Usługi

  • Pobranie usługi GPS tracker
  • Zmodyfikowanie jej w taki sposób aby w zależności od lokalizacji zmieniała profil użytkownika (wyciszała telfon jeśli jestem w obrębie AGH):
You can accomplish this with the AudioManager setRingerMode method. For example:

AudioManager audioManager = getSystemService(Context.AUDIO_SERVICE);
audioManager.setRingerMode(AudioManager.RINGER_MODE_VIBRATE);

This might require the MODIFY_AUDIO_SETTINGS permission. Note also that other apps can override your setting.
pl/dydaktyka/aml/lab1.1380110716.txt.gz · ostatnio zmienione: 2019/06/27 15:51 (edycja zewnętrzna)
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0