To jest stara wersja strony!


Wprowadzenie do programowania na Androida

Aktywnosci i podstawy GUI

  1. Pobierz projekt prostego quizu z repozytorium: https://sbobek@bitbucket.org/sbobek/aml_intro
  2. Dodaj do projektu przyciski „Następne” i „Poprzednie” umożliwiające przełączanie się pomiędzy pytaniami a następnie oprogramuj je.
  3. Dodaj zmienną liczącą czas odpowiedzi na wszystkie pytania
  4. Dodaj do projektu aktywność „Podsumowanie”, która będzie wyświetlać wynik quizu i czas w jakim został on rozwiązany.

Cykl życia aktywności

  • Zagwarantuj, że dane nie będą tracone podczas obracania ekranu aplikacji.
  • Zagwarantuj odpowiednią nawigację pomiędzy oknami. Z okna wyświetlającego podsumowanie nie powinno dać się cofnąć do aktywności odpowiedzialnej za wyświetlanie pytań.

Usługi

  1. Pobranie usługi GPS tracker z repozytorium: https://sbobek@bitbucket.org/sbobek/aml_gpstracker
  2. Zmodyfikowanie jej w taki sposób aby w zależności od lokalizacji zmieniała profil użytkownika (wyciszała telefon/tablet jeśli jestem w obrębie AGH):
    1. Uwaga! Aby umożliwić modyfikowanie dźwięku konieczne będzie dodanie odpowiednich wpisów <permission> w AndroidManifest.xml
    2. UWaga! Aby zmienić profil dźwiękowy można użyć np. takiego kodu:
      AudioManager audioManager = getSystemService(Context.AUDIO_SERVICE);
      audioManager.setRingerMode(AudioManager.RINGER_MODE_VIBRATE);
    3. Uwaga! Obszar „na AGH” odpowiada mniej więcej następującemu obszarowi GPS:
pl/dydaktyka/aml/lab1.1380111280.txt.gz · ostatnio zmienione: 2019/06/27 15:51 (edycja zewnętrzna)
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0