Różnice

Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.

Odnośnik do tego porównania

Both sides previous revision Poprzednia wersja
Nowa wersja
Poprzednia wersja
pl:mindstorms:studenci:przedmioty:jsi:jsi2008:jsi20081217-11a [2008/12/18 12:07]
jsi08
pl:mindstorms:studenci:przedmioty:jsi:jsi2008:jsi20081217-11a [2008/12/18 12:58]
jsi08
Linia 14: Linia 14:
 Algorytm ten zakładał bardzo ofensywne zachowanie Irka. Po napotkaniu przeszkody (wykrytej czujnikiem ultradźwiękowym na przedzie) robot rozpoczynał swój atak nie przestając nacierać na przeszkodę. Niestety nie zachował się żaden screenshot algorytmu ani sam plik programu z tego etapu. Udało się nagrać 2 filmy z Irkiem w akcji: Algorytm ten zakładał bardzo ofensywne zachowanie Irka. Po napotkaniu przeszkody (wykrytej czujnikiem ultradźwiękowym na przedzie) robot rozpoczynał swój atak nie przestając nacierać na przeszkodę. Niestety nie zachował się żaden screenshot algorytmu ani sam plik programu z tego etapu. Udało się nagrać 2 filmy z Irkiem w akcji:
  
-film 1+[[http://​video.google.pl/​videoplay?​docid=-3323047175916420820&​hl=pl]]
  
 Udało się zorganizować walkę z innym skorpionem i jak widać na poniższym filmie Irek wyszedł zwycięsko a przeciwnika ocaliła interwencja konstruktora. Udało się zorganizować walkę z innym skorpionem i jak widać na poniższym filmie Irek wyszedł zwycięsko a przeciwnika ocaliła interwencja konstruktora.
  
-film 2+[[http://​video.google.pl/​videoplay?​docid=-4176860095576740796&​hl=pl]]
  
 === Algorytm 2 === === Algorytm 2 ===
-Kolejny algorytm przewidywał jazdę do przodu, po napotkaniu przeszkody Irek atakował ją swoim ogonem (z czujnikiem dotyku na czubku) i w razie trafienia w coś wycofanie się na bezpieczną odległość. Oto jak wyglądał algorytm:+Kolejny algorytm przewidywał jazdę do przodu, po napotkaniu przeszkody Irek atakował ją swoim ogonem (z czujnikiem dotyku na czubku) i w razie trafienia w coś wycofanie się na bezpieczną odległość. Zmieniliśmy jeszcze szybkość działania silnika odpowiedzialnego za ogon co zrobiło z Irka wytrawnego myśliwego.Oto jak wyglądał algorytm:
  
 {{:​pl:​mindstorms:​studenci:​przedmioty:​jsi:​jsi2008:​pajak1.gif}} {{:​pl:​mindstorms:​studenci:​przedmioty:​jsi:​jsi2008:​pajak1.gif}}
Linia 29: Linia 29:
  
 == Nagranie z działaniem algorytmu == == Nagranie z działaniem algorytmu ==
- +[[http://​video.google.pl/​videoplay?​docid=-3131246168742596074&​hl=pl]]
-Film3+
  
 ==== Problemy ==== ==== Problemy ====
pl/mindstorms/studenci/przedmioty/jsi/jsi2008/jsi20081217-11a.txt · ostatnio zmienione: 2019/06/27 15:50 (edycja zewnętrzna)
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0