To jest stara wersja strony!
Wstęp
Kolejka
UWAGA
termin konsultacji 1: 11:00-12:30
termin konsultacji 2: 14:30-16:00
czas konsultacji: średnio ok 15 minut.
12:30 - 14:15 mam wykład!
090402
090326
090319
090312
090305
Pierwsze spotkanie
Pierwsze spotkanie 19.02.2009.
Proszę, aby każdy przed w.w. spotkaniem:
zalogował się do wiki na konto miw - dane ma starosta
utworzył w przestrzeni nazw pl:miw:
hasło dla własnego projektu
nazwa hasła ma być miw09_NazwaTematu
, np. dla 1. tematu: ARDCase_ES
jeżeli dany temat realizują 2 osoby, proszę dodać liczbę arabską na koncu tematu, np. miw09_GEFARDXTT_1
do nowo utworzonego hasła należy wkleić poniższy szablon
====== Opis ======
Imię, Nazwisko, email osoby realizującej
Tutaj opis projektu ze strony [[pl:miw:2009:miw2009_tematy]]
====== Spotkania ======
===== 20090XYZ ====
====== Projekt ======
====== Sprawozdanie ======
====== Prezentacja ======
====== Materiały ======
Organizacja pracy
UWAGI:
każdy pracuje na swojej podstronie wiki pl:miw:2009:miw09_NAZWA_PROJEKTU
wszystkie dodatkowe pliki (obrazki, przykłady, etc.) umieszczamy we własnej przestrzeni nazw (katalogu) pl:miw:2009:miw09_NAZWA_PROJEKTU:
uwaga na dwukropek na końcu!
przed każdym zaplanowanym spotkaniem należy umieścić w wiki bieżące wyniki, w miarę możliwości przestrzegać deadline: środa 18:00.
na spotkanie zapisujemy się w w.w. kolejce
w trakcie spotkania dokumentujemy ustalenia w części spotkania
dodatkowe pliki proszę umieszczać we własnej przestrzeni nazw!
vide FAQ poniżej
do pracy z firefoxem z zewnętrznym edytorem przydaje się rozszerzenie
It's all text
Finalne wersje sprawozdań
Finalna wersja sprawozdania w wersji do oddania i oceny to:
strona w wiki na której wcześniej rejestrowany postępy prac, pl:miw:2009:miw09_NAZWA_PROJEKTU
wszystkie pliki dodatków należy umieszczać we własnej przestrzeni: pl:miw:2009:miw09_NAZWA_PROJEKTU:
a nie ogólnej: pl:miw:2009:
należy zwrócić uwagę na to, czy finalna wersja strony dobrze wygląda w OpenOffice (vide uruchamianie pluginu dla OO)
strona ma być uporządkowana wg poniższego szablonu:
~~ODT~~
====== MIW 2009 NAZWA_PROJEKTU ======
**Zrealizował: [[email|Imię nazwisko]] (4RI)
(tutaj skopiowany opis proj. z listy tematów)
====== Prezentacja ======
[[pl:miw:2009:miw09_NAZWA_PROJEKTU:prezentacja|Prezentacja wyników projektowych]].
(Tworzymy krótką prezentację wyników projektu na w.w. osobnej stronie przy pomocy pluginu do S5.
Prezentacja ma byc na 15min i zawierać 10-20 slajdów)
====== Sprawozdanie ======
(tutaj w podpunktach opis realizacji projektu)
====== Spotkania ======
[[pl:miw:2009:miw09_NAZWA_PROJEKTU:spotkania|Notatki ze spotkań projektowych]].
(zakładamy stronę [[pl:miw:2009:miw09_NAZWA_PROJEKTU:spotkania]]
na którą kopiujemy wszystkie notatki ze spotkań, z datami, nie nie usuwamy!)
====== Projekt ======
(jeżeli były jakieś fragmenty strony, wątki poboczne,
które ostatecznie nie znalazły sie w głównym sprawozdaniu, przenosimy je do poniższego hasła)
[[pl:miw:2009:miw09_NAZWA_PROJEKTU:projekt|Dodatkowa dokumentacja projektu]].
====== Materiały ======
(w tej części umieszczamy odnośniki do istotnych materiałów, stron, etc.
wykorzystywanych w projekcie, ew. poszerzających wiedzę)
(Uwaga! Jeżeli korzystaliśmy z jakichś dok. stron. niezbędnych dla projektu,
np. opis przykładu, podręcznik, w postaci pliku pdf strony, etc.
należy koniecznie dany plik pobrać i umieścić w wiki,
w przestrzeni ''pl:miw:2009:miw09_NAZWA_PROJEKTU:''
a w tej części dać odnośnik do oryginału i kopii lokalnej!!!
strony internetowe można pobrać przez program "w g e t")
FAQ
Czytać Zmiany
Czasami należy kliknąć na przycisk „Ostatnie zmiany”
Własna przestrzeń
Q: mam dużo dodatkowych plików, nie chcę ich umieszczać w przestrzeni pl:miw
, co zrobić?
A: założyć własną przestrzeń, dopisując :
po haśle, i założyć w niej dodatkowe hasło np. notatki, do tej przestrzeni wrzucać pliki
Narzędzia
Materiały dla wszystkich
Spis grup